HTML

GardenChaos

Egy abszolút kezdő kertész-szakács története ahogy kiszabadul a földre, és a maga extrémitásával próbál kiszakadni a nagypapa stílusú kertművelésből.

Megmondja

  • HKai: Hü. Hát, jó utat, Sósróka! (2010.04.06. 21:09) Pause
  • HKai: Fasza. Profin palántázol. Szép. Rukkolát meg még sosem ettem. (2010.04.02. 08:19) Megmutatás
  • clipper: @zajormita: hát nekem is időbe telt vele megbarátkozni. Néhanapján kulináris bűncselekményekkel te... (2010.04.01. 16:05) A gaz,a rukkola,és a hagymák
  • clipper: hát reméljük :) (2010.03.29. 21:59) Cabbage for life

Címkék

Kedves olvasók

Free Web Counter
Free Web Counter

2010.03.24. 22:00 clipper

Nyitány

 Heló, és szia!

Nemrégiben örököltem egy kertet a nagypapám után, ahol nagyjából felnőttem. Miután kirepültem a családi fészekből világot láttam a messzi budapesten szakácsként hiszen ennek tanultam. Az élet fintora hogy a szakmámat csak most szerettem igazán meg, ahogy volt egy kis időm jobban szemügyre venni. Jelenleg nem dolgozok, mert határozatlan idő múlva elmegyek egy hajóra dolgozni, igen határozott ideig. Amíg itthon vagyok, elkezdem az ominózus kertet a nagypapám szelleméhez méltóan , és az én megszállott hülyeségeimmel továbbvinni, valamint ezt kiírni magamból hogy ne a környezetemet fárasszam. Helyet kap majd itt a gasztronómia is terveim szerint.

Először is leszögezem hogy, nem értek a kertészkedéshez , csak fogalmam van róla :) Várok minden építő jellegű tanácsot, mert én nemhsizem hogy egy darabig tudnék adni .

Tehát. Ami adott volt egy füves placc meg néhány gyümölcsfa. A tegnapi napon a füves placc egynyolcadából lett felásott placc ami egészen barátságos immár. A vízhólyagok a kezemen is mintha mosolyognának. Ma újabb terület lett felásva, valamint elvetésre került , kétféle sárgarépa, petrezselyem, és spenót. Indulás előtt megtanultam netről szedret metszeni, és arra is rájöttem hogy a vizes diófalevél kiröhögi a tüzet. Holnap megkapja. Ma megrendeltem a szükséges őrültséget mégpedig 10 Naga Jolokia és 10 Habanero Orange paprika mag megrendelésével. Előbbi a világrekorder csípősségben.Itthon a párkányon már több mint 60 féle paprika és paradicsom palánta várja a nyarat. Let's rock!

 

Szólj hozzá!

Címkék: naga habanero jolokia


A bejegyzés trackback címe:

https://gardenchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr211866421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása