HTML

GardenChaos

Egy abszolút kezdő kertész-szakács története ahogy kiszabadul a földre, és a maga extrémitásával próbál kiszakadni a nagypapa stílusú kertművelésből.

Megmondja

  • HKai: Hü. Hát, jó utat, Sósróka! (2010.04.06. 21:09) Pause
  • HKai: Fasza. Profin palántázol. Szép. Rukkolát meg még sosem ettem. (2010.04.02. 08:19) Megmutatás
  • clipper: @zajormita: hát nekem is időbe telt vele megbarátkozni. Néhanapján kulináris bűncselekményekkel te... (2010.04.01. 16:05) A gaz,a rukkola,és a hagymák
  • clipper: hát reméljük :) (2010.03.29. 21:59) Cabbage for life

Címkék

Kedves olvasók

Free Web Counter
Free Web Counter

2010.03.25. 19:56 clipper

4 lóerő

Nahmármost. Bizony tetemes mennyiségű műveletlen földterület állta még el az útját a fejvesztett vetésnek, így megkellett oldani hogy szerezzek egy bizonyos rotációs kapát. Papámnak volt egy amitől még régen 10 éves fejjel halálfélelmem volt, és nem voltam rest kitoloncolni a gépszörnyet a kertbe. Ennek következtében a kocsi csomagtartójában már nemcsak az irdatlan mennyiségű tűlevél dominál, amit a fenyő kiültetése project keretében okoztam, hanem a kilötyögött benzin által létrejött aromás benzinszag, amitől az ember legszivesebben felgyújtaná az autóját.

A második felvonásban már csak be kellett üzemelni a négylóerős vasállatot. A behúzás művelete viszonylag egyszerű volt, de amikor a rota vezetett engem az már parásabb. Itt ott méteres gödröket okoztam a fennakadások miatt, de úgyvélem nem tett rosszatt az 1 évig parlagon heverő földnek. Kicsit kiment a térdem a végére, és a sör is kiremegett a kezemből mikor végre befejeztem, de öröm volt végignézni a birodalmon.  A tegnap felásott részre elvetettem 4 féle borsót, valami rajnai törpét,resalt,zeuszt, meg nemtomkinek a csodája. Mind a 4 különböző termőidejű ahogy néztem. A répák,spenótok megsem moccantak még , és fogalmam sincs mikor kéne nekik. Viszont a szomszéd korcs alaposan összemászkálta, amiért a gazdája esélyes egy ebédhordónyi szarra az ajtaja elé. A holnapi menü, tűzrakó építés és eper átültetés lesz,ha rájövök hogy kell.

Szólj hozzá!

Címkék: borsó rota


A bejegyzés trackback címe:

https://gardenchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr631868678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása