HTML

GardenChaos

Egy abszolút kezdő kertész-szakács története ahogy kiszabadul a földre, és a maga extrémitásával próbál kiszakadni a nagypapa stílusú kertművelésből.

Megmondja

  • HKai: Hü. Hát, jó utat, Sósróka! (2010.04.06. 21:09) Pause
  • HKai: Fasza. Profin palántázol. Szép. Rukkolát meg még sosem ettem. (2010.04.02. 08:19) Megmutatás
  • clipper: @zajormita: hát nekem is időbe telt vele megbarátkozni. Néhanapján kulináris bűncselekményekkel te... (2010.04.01. 16:05) A gaz,a rukkola,és a hagymák
  • clipper: hát reméljük :) (2010.03.29. 21:59) Cabbage for life

Címkék

Kedves olvasók

Free Web Counter
Free Web Counter

2010.03.29. 14:29 clipper

Cabbage for life

 Olyan tavasz ahogy azt nem szégyenli. Ma atom káposzta vetés lesz soron, és mellette ami jön, de úgyvélem elég sok minden. Remélem a répák már megmozdultak odakint, és követik a balkon almapaprikákat akik már elkezdték érezni a rakendrólt itt a déli szánsájnban az ablakban. Ma elvetem itthon a naga jolokiát is meg a habanerot, aztán csak győzze kivárni a nyarat. Nyílván voltam oylan elmebeteg hogy megnyaltam a magját, mert hát ki ha én nem. Kapszaicin orgazmus volt a javából. Nah ha hazatértem megosztom a kinti állapotokat veletek.

2 komment

Címkék: káposzta naga jolokia


A bejegyzés trackback címe:

https://gardenchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr941877243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HKai 2010.03.29. 17:08:58

Jó lesz az, már előre látom :)
süti beállítások módosítása