HTML

GardenChaos

Egy abszolút kezdő kertész-szakács története ahogy kiszabadul a földre, és a maga extrémitásával próbál kiszakadni a nagypapa stílusú kertművelésből.

Megmondja

  • HKai: Hü. Hát, jó utat, Sósróka! (2010.04.06. 21:09) Pause
  • HKai: Fasza. Profin palántázol. Szép. Rukkolát meg még sosem ettem. (2010.04.02. 08:19) Megmutatás
  • clipper: @zajormita: hát nekem is időbe telt vele megbarátkozni. Néhanapján kulináris bűncselekményekkel te... (2010.04.01. 16:05) A gaz,a rukkola,és a hagymák
  • clipper: hát reméljük :) (2010.03.29. 21:59) Cabbage for life

Címkék

Kedves olvasók

Free Web Counter
Free Web Counter

2010.04.04. 12:20 clipper

Leszedálás

 Kint a spenót! Go fuckin' crazy buddyboy! Máshol nem látható változás, csak a gazban. Miki pálinka manufaktúrában gondolkozik a lenti földrészekkel kapcsolatban. Én inkább kukoricásra gondoltam, de nem vagyok biztos benne hogy elég tökös gyerek vagyok hozzá. Tegnap kint voltunk ugyan de csak kerti sütögetés volt tervben. 4órán keresztül sütöttük a tarját míg nem lett fogyaszthatóan rágós. "Öreg volt a disznó" mert sose vallanánk be hogy valamit elbasztunk. Azok miatt a szar alusütőtálcák amik szénné égtek a húsok alatt ami "nem engedi ki a zsírt a tűzre" volt némi aggodalom mert a kút tetőre kerültek a vészlesztűzrőleltávolítás során, és tarjazsír magyaros páccal, szivárgott a kútba. Jó étvágyat Plants!  És Boldog Húsvétot!

Szólj hozzá!

Címkék: sütés


A bejegyzés trackback címe:

https://gardenchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr781893659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása